сряда, 14 май 2008 г.

Няколко лесни стъпки да вбесим системният администратор.

(аз меко казано съм скромен специалист в областта)

1. Системният не идва на работа преди 12 за това му звъннете към 07.00, и му съобщете че сървър еди кой си се е скапал. Ако не отреагира му кажете, че се е случило точно преди да си направи backup!- Разбира се , когато дойде винаги може да му кажете, че понеже(той така и така се мисли за господ а вие сте просто простросмъртна) сте толкова тъпа ,че не сте забелязали че си е ок. Той ще е бесен, нооооо хубавото е че не можа да ви крещи, защото вие няма да разберете какво ви говори. Освен това той рядко говори с просторсмъртни!
2. Викайте го за всевъзможни глупости от рода. "офф нещо мига"- не мога да кликам на незнам си коя иконка и всякакви идиотии. Повтарям той е господ, ненавижда да го занимават с дреболии, само че е длъжен да дойде....
3. Попитайте го нещо за линукс например. Т.е искайте някаква информация от него. Вярвайте ми толкова офкане ше падне. "ма са ли! Ма прочети си в нета!" Но вие не се предавайте, питайте и даже хванете още някой и друг колега да пита. Мразят да обясняват на простолюдието. Абе кои сме ние та да разберем.
И големият удър идва с подреждането на апаратната. Всяко болче, всяко чаркче трябва да е в отделно пликче, после в други... разбира се всички дискове се разпределят на два,три шиша. Всички хвърчащи листчета също се подреждат.
Не можете да си представите ужасът на лицето на системният, когато види всичко прибрано.
Правила съм го отнемаше му по два часа да намери нещо. :)

"Потребителят отвръща на удъра"

6 коментара:

Анонимен каза...

хахахахахахаха :-))))))))))

Анонимен каза...

Xaxaxa така си е!!! Готино

Христина каза...

Нещата вървят към война !

Анонимен каза...

И с какво бедният администратор така те издразни, за да се изгавриш толкова жестоко с него?

:-D

Христина каза...

Той започна с отнемане на права.. даже преди няколко дни ми махна десният бутон на мишката.

Едва ли си спомням, всички тъпотии, които е правил горкичкият ни системен :)

Георги каза...

Много ми беше смешно докато бях от другата страна...