понеделник, 9 юни 2008 г.

Образ!



Понеже ви запознах от близо с Пешо. Сега ще ви запозная с другата крайност. Дами аз имам една максима "синоним на свестен мъж е зает". Знам че понятието вие е непознато но съществува, което не е малко. Ще ви запозная с един образ, който ще остане в забвение като име но е точно такъв тип, от непознатата порода "свестен", кято си мислех че съществува само в легендите.
Аз си вярвам, че в живота на всяка жена, независимо с какъв семеен статус е, има по един човек, които е в ролята на разбиращият. Аз си имам подобен(кажи ми как не ти писва?). Всеки път той е там. Мога да изливам купища гадости,емоции, да поискам съвет, да поискам подкрепа. Някакси той е там за да ми я даде. Знае повече за живота ми от колкото всичките ми гаджета взети заедно. Аз предпочитам да говоря с него, отколкото с останалите си приятелки. Да момичета има мъже , които ни разбират. Аз му благодаря, и понякога се дразня на себе си, защото на всичкото от горе, този човек не иска нищо в замяна. Неговият живот си е негов, проблемите му не са за мен. Малко е еднопосочно, но е един от малкото хора които не ме заливат със свойте проблеми.
Исках да кажа,както ме съветват постоянно. Мъжете не са под общ знаменател, има и свестни. Може би проблема е в това с каква нагласа се тръгва. Обаче как се пречупва това.? Как заученото години наред да го променя?

П.С- Благодаря ти наистина. Едва ли разбираш понякога , колко ми помагаш!

2 коментара:

Анонимен каза...

>"Може би проблема е в това с каква нагласа се тръгва. "

Точно там е!
;)

Има нещо, като "ефекта на магнита".
Когато очакваш, че непременно ще те извозят, някак си се набутваш на мошеници.

Ако смяташ, че всички са гадняри, попадаш на такива, защото само тях забелязваш, а другите някак ги заобикаляш, без изобщо да разбереш.

Просто приемаш, че имаш срещу себе си хора - и добри, и лоши и всякакви. Тогава може да се натресеш и на калпав екземпляр, но със същата вероятност, може да улучиш и свестен.

Христина каза...

Това е трудното да пречупя негативизма си :)