петък, 22 август 2008 г.

Консуматорите!

Наскоро се случи така, че започнах нещо като връзка. Седнах и се замислих, какво искам от човека и тогава ми просветна, че съм се превърнала в това което ме дразни цял живот в хората, а именно консуматорството. Аз не мислех , какво ще дам а какво искам да взема. Никога не съм харесвала хора, чиято единствена цел е да консумират, връзки, власт, пари, забавления. Хора които незнаят да дават.
Те се крият зад индивидуализма. Не било видиш ли хубаво да се раздаваш, защото губиш себе си. Живееш за другите.Но чисто и просто това е егоизъм. Всички мои приятели, семейството ми те са моя живот. Те правят деня ми хубав, те създават емоциите ми. А аз косуматора дай да взимам. И света наоколо е такъв, малко хора дават. Малко хора мислят за чуждото щастие.
Забелязвам и фалшивата самооценка,някой постоянно мрънка ,че трябва да му плащат повече , но не съм чувала някой скоро да ми каже:"абе аз ще си скъсам четирибуквието да бачкам, за да ми дават".
Няма да цитирам библията вие сами ще се сетите.За това утре когато се качите в колата направете път на някого, подарете усмивка на минувача. Подайте ръка на възрасната жена в автобуса, подарете минутка на любим човек. За най- близките си направете нещо специално,зарадвайте ги.Ще видите колко по хубаво място е света!

Няма коментари: