вторник, 5 февруари 2008 г.

Дайте ми една причина да не посегна следващият път към градинарската ножица на баба , кога някой мъж ми се направи на интересен, и просто да го отърва от мъките , които му причинява втората глава!
Да знам , сега ще кажете феминистка, мъжемразка,.... Съжалявам ще ви разочаровам, просто тази реакция се нарича защитна. Защитавам останалото ми достойство , което повярвайте ми не е много. Писна ми да се правя на това което не съм. На нова година си обещах:
1. Край на игричките- скапняците които не искат да ме опознаят няма да ме имат.
2. Край на маските- това съм аз, със всички недостатъци и плюсове, ако ви харесва бе.
А да сега ще прочета сигурна и че съм незадоволена , че ми трябва едно здраво.... А дано някой слънчев ден да разберете , че онова нещо там долу не е незаменимо , нито пък е кои знае какво. И между другото вземете една линиика и се пригответе да се шокирате. Това което ви цял живот си мислите, че е 20 см е само 14. Е така е господин плейбой, не си толкова добър за колкото се мислиш.

Освен това с напредването на медицината и някой други индустрии, вече можем да си купим всички ваши чаркове. Предлагам ви следващият път да се постараете да ме гледате в очите , за да ме оцените и за да оценя аз вас !

Няма коментари: