събота, 23 февруари 2008 г.

Все още съм в България!!!

Все още съм в България!!! Дами и господа политици , няма да се оттървете от мен. Няма да ме изгоните да скитам някъде по света самотна. Аз ще остана тук на мястото си , така че да ви припомням че все още ме има и, че всичко на този свят рано или късно се връща !
Ние младите хора на България сме тук !!! Няма да я оставим във вашите ръце няма да я дадем тя е наша вие отдавна изгубихте права над нея ! Избора ми е да гледам децатат си тук където са ме гледали мен , където са израснали родителите ми и техните родители тук където е моята история, моята родини, моят живот! Не ме е страх , няма да се предам и няма да оставя Вие да предопределите живота ми далеч от тук или тънеща в мизерия! Някой ден на вашето място ще има истински хора а не крадци и измамници. Колелото се върти Дами и Господа и някой ден ще ви завърти в погрешната посока !

На всички млади и талантливи българи ще кажа ! Останете с Мен!!!!!!

Няма коментари: