вторник, 2 декември 2008 г.

KREATIV BLOGGER AWARD...


Първо трябва да изразя своята благодарност към номинацията на Жорката. Радвам се , че се забавляваш с блога! Хората на които също дължа благодарност бсички онези , които си губят времето с моите неориентирани емоции!

Нещата които ме правят щастлива:

1. Разбира се няма как моята половинка да не ме радва най- много. Все пак той е човека , които ме търпи такава каквато съм, това заслужава да бъде отбелязано.
2. Родителите ми и брат ми.
3. Приятелите, които ужасно много обичам.
4. Работата. Сигурна съм , че няма да мога да работя друго.
5. Изненадите. Много обичам неочаквани положителни емоции!
6. Децата. Все още нямам свои, но ги обожавам!

Време е за моите номинации:
1.Anna in your head -Много стилно и забавно четиво!
2.Атанас Гергов -Системата има сериозни проблеми с него, ако имате кауза , която се нуждае от подкрепа. Това е човека.
3.Under the smoke shadow
-Не съм чела по- красиви думи за секса и любовта!
4.Fobos -Обичам тематичните блогове за сериозната музика!
5.The Metal News -Мястото на тежката музика и всякаква информация за любими групи!
6. Тук просто ще изброя няколкото любими мои блога, които са взели вече участие , но заслужават моите адмирации!
Жоро Пентаграм,
Фен,
Кака Сийка!


Успех на инициятивата !!!

4 коментара:

Анонимен каза...

Хей, Честита награда и много благодаря за оценката.Ти отдавна присъстваш в моите любими блогове:)

Анонимен каза...

Хриси мила, като видях, че Георги те е номинирал и много се зарадвах, той наистина изглежда като пристрастен към блога ти :))))
Много благодаря за милите думи и удостоената чест, стоплят ме!
Ето погледни това, там е обяснено на дълго и широко, ако не беше ме преварил Георги, щях и на теб да връча награда, защото блогът ти е искрен, непринуден и прям, постовете ти винаги ми звучат като че ли ми звъниш спешно по телефона и развълнувано ми разказваш нещо, което държиш да чуя и очакваш мнението ми по въпроса :)))), а всичко това е уникално творческо и интерактивно.
Благодаря ти!

http://pinchoftaste.blogspot.com/2008/08/blog-post_23.html

Христина каза...

Много ви благодаря и на двамата за милите думи. :)

Fobos каза...

Благодаря за поканата и с малко закъснение, но голямо желание се включих в играта :-)