сряда, 5 март 2008 г.

Обещания!

Днес си обещах , повече няма да наричам мъжете свине! Повече няма да се ядосвам ,нито на градският транспорт, нито на учтивите и мили пътници в него. Нито на мързеливият колега, който клинчи а иначе е такова чудесно момче. Нито на задръстването, на нищо.


Случката е от проста по- проста. Една приятна вечер , няколко часа ,позитивен човек. Трябваха ми два часа разговор за да разбера, че някъде сериозно съм оплела нещата. Сякаш съм на 200 г. взела съм се страшно на сериозно, а той живота през тoва веме ме чака ... Тази няма да я бъде,ще изкореня цялата тая гадост дето съм си създала. Почнах с едно малко обещание , няма да се ядосвам. Щом не се ядосвам за тъпотии, ми е по- леко... съответно не съм изморена ......

Обещавам да се усмихвам повече, да се радвам повече ... ще помисля за други повечета ...

А предлагам ви и на Вас усмихнете се и да не ви пука. Поне не и през цялото време


П.С.- Благодаря ти !(знае си за кой е )

Няма коментари: