сряда, 19 март 2008 г.

Свежо ......

Повлиaна от няколкото теми свързани с един от най- бързо развиващите се сайтове в българското интернет пространсво реших да напиша аз какво мисля , но не по други блогове, за да не се явявам ничий адвокат.

Свежо.нет- Съвсем случайно попаднах и то не ровейки из нета а някъде от някъв познат ... (ще ви спестя дългата история) Стана ми интересно, само ще отбележа, че преди това имах поглед над дао и блабла подобните му. Трудно мога да кажа какви са им предимствата , но отговорно заявявам , че им знам недостатъците. Разбира се това не е толкова важно. Свежо също не е идеално , но там идеите които аз като потребител и повечето други потребители дават се приемат обсъждат и съответно бива преценено дали да се използват. Ще си позволя да цитирам самите създатели на сайта , които са казали в едно интервю" Винаги са ни възмущавали сайтове, които предлагат обратна връзка, а всъщност въобще няма такава. За това смятам, че Свежо.нет отговаря на аудиторията си доста по-бързо и адекватно от конкурентите." Това е точно така.
Харесва ми факта , че намирам страшно много интересни блогове , които започнах да следя. Освен всичко срещнах и много хора. Аз харесвам неща които се развиват, но запазват първоначалната си идея. Корените промени объркват хората.

Признавам си ,Свежо.нет ме спечелиха с отношение ,с визия и с идеи. Самият сайт има страшно много възможност, които постепенно откривам. Сега за да не стане прекалено популистко ще кажа , че има какво да се желае за защитите например но разбира се има време.
Успех!!!

Няма коментари: