петък, 14 март 2008 г.

QA Семинар !

Аз лично въпреки че съм човек , които се занимава с QA за първи път присъствам на подобен семинар. Имаше три лексии , ще си позволя да изкажа мнение , като човек който в началото да кариерата си като QA .

Първата лексция беше на Господин Слави Славов. Направи ми силно впечатление , изключително ясно и точно описа метода Static analysis. Имаше примери , с които дори да са останали някакви въпроси от самата презентация то те биват изчистени.Предполагам , че значение имаше и факта , че Static analysis е много по- познат , може би за това лексцията се получи иделано. Ще отбележа , че основно се обърна внимание java, и на програми писани на този език. Много ми се иска да напиша още суперлативи , но ще стане твърде пошло. За това ще продължа с втората презентация Keyword driven testing с лектор Люба Илиева. Според мен дамата е страхотен професионалист, но за мое съжаление си признавам , че далеч не схванах идеята и въобще начина на тестване с този метод. Загубих нишака някъде още в началото. Според мен примерите не бяха достъчно ясни. И поради факта , че не съм разбрала не си позволих да попитам ,как ако имам 5000000 реда код ще използваш метода?
Моля ако някой може да ми разясни. Бях с един колега от работата който тепърва започва да се занимава с тестване, за него беше още по непонятно.

Само няколко неща , ще кажа. Според мен трябва да са по- опростени нещата и нагледни както в първата лекция, за да може човек да се заинтригува. Организацията ми хареса, и ми направиха впечатление многото млади хора на семинара.
Очаквам следващият семинар !

Няма коментари: