понеделник, 4 август 2008 г.

Бившите !

Много ми се щеше да драсна едно скромно послание към бившите. Алооооо, момчетааа, никога за нищо не съм съжалявала до снощи. Вярвайте ми трябва да има курсове за вас, как да се държите с жени. Даже мога да ви препоръчам няколко теми,които да разгледате обстойно.
1. Основи на почистването.
- прах- онова бялото дето е покрилo почти целият ви апартамент.
Начини за отсраняването му (не вкючват-Мама):
парцал- знам че така хвърлените ви по земата дрехи приличат на парцали, но не ползвайте тях. Може да ви потрябват някой ден. Ползвайте специално предназначени кърпи за бързане.
-почистване на под
Много е важно, да махнете хвърлените дрехи, мръсни чорапи и ще го откриете.
Вече за подръчните средства , които да ползвате наистина потърсете мама, за да ви каже как и кое да ползвате. Защото нямам достатъчно време да опиша вариантите, и да приложа снимков материал ,графики и означения.
Няма някой на когото да не му направи впечатление, че сте се постарали да оправите бъркотията заради него.
2. Основи на поведението.
- разговорите за "аз съм най- великият мъж" са забранени.
- Бъдете кавалер- това не значи гей. Постарайте се да бъдете мили, мачовщината е строго забранена.
- комплимент- използва се за да отбележите факта, че присъства жена. Знам че нямате време за глупости!
- Оставете вечерта да се развива сама- не е нужно да се почва със секса.
Може да не се получи. Бъдете търпеливи! Ако не умеете да предразполагате жените, хич не се мъчете с предишните няколко точки.
- В секса сте двама.
Да вдигнете краката на дамата не е достатъчно.
Опитайте тези няколко кратки съвета, може да ви помогне.

Аз си признавам, впечатлена съм от миналата вечер. До сега съм пропускала благодарение на горесоменатите индивиди, че трябва да се чувствам като жена и че това не зависи от мен а от мъжа. Все още не мога да опиша начина по- който се чувствам но скоро ще го направя.

21 коментара:

Анонимен каза...

ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХА горката!Не знам ама не ти е лесно!Трудно се срещат такива маже ,но като го срещнеш ще го загубиш :) или поне при мен се случва да ме губят по простата причина ,че всичко им става прекалено лесно и не влагат капчица усилие в нещо.Поредната ми връзка е такава :)опитах се да кажа нещо ,но не се получи.както и да е МъЖ съм :)лек ден на всички

Христина каза...

Чудесно, само не разбрах какви мъже се срещат трудно. Гореспоменатите госпоици са масово. Виж нещо, което да нарека мъж, е рядкост.
Губя или не, това само времето ще покаже.

Пообърка ни обаче определено :)

Успех с връзките! Лек и на теб!

Анонимен каза...

Такива каквито искаш :) а мъж да се каже е трудно .особено днешно време аз съм на 24 пера,чистя,готвя,гладя и тем подобни ,но кво от това като повечето ми връзки ако не всички са -как да кажа трудно се говори не е много хубаво освен като ме дой само тогава бива :)(така се чуствам (доене=sex) трудно се среща сродна душичка,а ако мислиш че си я срещнал страва не споделено :)гадно ,толкова е трудно да се срещне нещо истинско в наше време :( ХРИСТИНА имаш ли го времето?според мен вече четвърт век (или поне така предполагам) е достатучно :)

Христина каза...

Истината е че пера чистя гладя.... са неща които съм чувала но не съм виждала.:)
Поздравявам те ако наистина си такъв! Обаче това със сродната душа... :) На 24 ако не вярва човек в това, няма кога. Трудно е но после ще е хубаво.

Желая ти скоро да откриеш това което търсиш!

Успех!

Анонимен каза...

Е аз не го казах да се показвам ,не че не ми стана хувабо като го казах ама то си е за мен.предложение да продължим комуникацията по някакъв друг начин?и само разговор!?! Изненадата за теб ще е ОГРОМНА :)

Георги каза...

Добре де.... аз ако изчистя в нас, жена въобще за какво ми е ? ;)

Анонимен каза...

Ако беше свестен муж щеше да разбереш! И жената не е само месо с дука или масажистка или чистачка!Ако се радваш сам на изгряващото слънце тогава не ти трябва жена!или не ме разбра какво исках да кажа?Хайде чисти почесто и няма проблем няма да мислиш за жени!

Христина каза...

Георги е пич!
Просто не е намерил правилната жена за която да тръкне с парцала :)

Но иначе Георги прав си, иначе за какво сме ви бе. Да ви утешаваме ,подкрепяме и уважаваме :) на кои му трябват тези неща :)

Анонимен каза...

:):):):):):):)и не само това има още милио неща.Особено сега каквото и се прави е да посрещна изгрева с приятно момиче до мен с хубаво червено вино и лек полъх на романтика на някое високо място покрити с едно леко одеяло :)току що ми хрумна:)а христина записа ли ми сайп ,че не го виждам маи си го изтрила?да знам да ли ще пишеш?

Георги каза...

Изтръпна ми устата да повтарям на разни жени, че единственият начин да харесвате мъжа до себе си, е да го приемате такъв какъвто е !
Подобни мрънкания, намеци и откровени разговори няма да променят мъжа до вас.
Наскоро проведох подобен разговор, в който момичето отсреща се опитваше да ме убеди, че мъжете трябвало да внимават какво казват и какво правят в една връзка. А много по-важно за вас, е да не внимават какво казват и правят в една връзка. Защо ли? Защото един хубав слънчев ден, мъжът ще спре да внимава какво прави и тогава разбирате че сте се влюбили в грешния човек. Така че по-добре търсете откровен мъж, на който да привикнете, отколкото перфектният мъж, който след 1-2 години, да се окаже мърляч и да се наложи да му привиквате в движение

Христина каза...

:) А на мен ми писна да се задоволявам с някакви си , които ми повтарят, че трябва да ги приемам такива каквито са :)
Гоше въпроса е не да е идеален, а да се постарае да те накара да мислиш че ти си идеалната за него. Няма да се стараеш за всяка, старай се за специалното момиче. Така тя ще знае, че е значима и че и демонстрираш всячески че наистина е Тя!
Но всеки има свойта истина за нещата,компроисите и промените!
Приятното искарване , не е задължително да е с вино и изгерв. Може да е топла вечер с чаша бира.. въпроса е отношението :)

Анонимен каза...

Man Актьорите сме много ,но истината е зад актьора :)за някои жени свестния и почтен и любвобилен мъж е като извънземните невъзможно!трудно е да срещнеш нещо добро поносимо защото почти перфектни няма :)всеки към това се стреми.и нали знаете каквото полъчавате такова трябв да се даде или обратното :)само да знаех къде мога да отида да намеря нещо стойностно ама не знам :) за сега има време! Хайде лек ден от мен и може би до скоро :)

Анонимен каза...

не не е задължително може и да е телескоп взеди и приятно огунче с полусурови картофки и музика от китара свирена от някои които може! И отначало всичките момичета са специални докато не ги вкараш в леглото и да разбереш истината :),а и тои не може да те накра да си мислиш ,че си идеална не е правилно да го прави (тоест да те кара)и докато не се стараеш за всяка не можеш да разбереш коя е специална :)всеки си мисли че е ТЯ или ТОЙ ама бум идва буря след време.Бате отношението ти към жените показва това към теб това което искаш за теб трябва да го искаш и за половинката ти и нямам впредвид мачове ,бира, секс и т.н а по обемно говоря.

Георги каза...

Идеята ми Хриси е че след време няма да е такъв. В един хубав слънчев ден връзката стига до етап в който ( повярвай ми този момент ще дойде ) за мъжа ставаш част от обстановката. И ако дотогава ти е свалял звезди и изведнъж те завърже за печката, тогава се получава кофти ситуация.
Така че се радвай че има откровени мъже, който са такива каквито са - което не значи задължително лоши, защото онези другите хич ама изобщо не са за предпочитане.

Христина каза...

:) Песимист! Викаш да си свиквам с положението още от начало. Може и да си прав но в момента съм ехееееее, и хич няма и да мисля!

Анонимен каза...

Може ли да си позволя да добавя още нещо? Един малък съвет към мъжете. Бъдете открити и откровени с жената до вас, тя ще ви разбере. Жената не е някоя загубена патка, която няма да ви разбере и няма да приеме казаното от вас, освен ако не е някоя празноглава ученичка :).

Анонимен каза...

Аз само не разбрах, как си позволила да си във връзка с подобни индивиди?

Така де, интелигентно момиче, с претенции, разбира ги нещата и често мисли над екзистенциалните въпроси, пък ходи с мърлячи :)

А

Анонимен каза...

На някой са му поникнали крилца :)
Вълнуващ полет!

Христина каза...

Веси като начало - Добре дошла на борда!(Алелуя1Още една дама )

А-Аре бе ! Чувала съм над 100000 пъти, че някой си е различен. Човек минава през много опити, преди да намери това което иска. Някой са крайно неуспешни, някой са фрапиращи, някой са просто трагични. Но да ми казвате, че вината е в мене не съм съгласна , защото много жени (ако четяха блога) щяха да кажат , че са попадали на солидно количество госпоици в от мъжки пол :)


Светлееее- Тихо да не развалим магията :)

Анонимен каза...

"Вината не е в мен" явно е първата стъпка към съвършенството...

Не разбирам, защо трябва да се мине "през много опити", за да се разбере, че вкусът на лайната няма да се промени. И от това, че така е било в твоя случай, не би трябвало да следва, че всяка сладкарница е 00.

Наистина ти желая успех с пича, но щом се е наложило ти да правиш постъпки с цел ускоряване/сбъдване на нещата помежду ви, а не той, опитът сочи, че краят ще е със саундтрак на Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad.

A

Христина каза...

Не съм съгласна! Според мен всичко е индивидуално, и никога не знаеш в последствие какъв човек ще се окаже.

А мерси до тук нещата се развиват съвсем нормално. Аз съм влюбената глупачка, която се държи студено... Но ще ви държа в течение