понеделник, 29 декември 2008 г.

6 Месеца

Голямото нещо? Голямото нищо?
Опитвам се да открия отговора на дилемата, какво са 6 месеца връзка. Сякаш не е кой знае какво, аз се постарах да запазя моя си личен живот. Той също. 6 месеца, та хората се женят за толкова време.
Проблема с патриархалният ми баща е на дневен ред. Незнам как да му обясня , че ще правя каквото си искам. Така както той го е правил през целият ми живот. И ако си въобразява , че на някого му е било лесно да го търпи жестоко се лъже. Трудно се приемат такива неща нали? Някой от вас имат дъщери моля ви как се преборихте? Какъв е правилният подход към бащите? Опитвам се да съм разбрана , но 25 години бях разбрана, а да 17 тина от тях него го нямаше. Попропусна ги, защото имаше по- важни "Галя, Светла...." нямат значение имената. Интересно е че именно той се бори срещу моите желания. Точно той, които се е постарал да задоволява свойте. Не казвам , че съм била гладна или жадна или на студено, просто го нямаше. Понякога не го виждах със седмици. Глупава работа. Сега той иска да ме спре. Пазел ме. Ми не съжалявам, тогава когато трябваше да ме пазиш те нямаше. Онези първите пъти, когато болеше толкова много. Сега се надявам да мога да преценявам правилно, късно е да ме пазиш. Но сега аз искам нещо и не всички ме използват. Просто ако някога ме беше попитал до сега , какво става щеше да знаеш.

3 коментара:

Анонимен каза...

Хмм, заради "Галя, Светла и ...." ли са тези "светли"чувства към мъжете, които често се леят от блога?

Не че ме избива на фройдизъм, ама някакси изводът сам изплува.

Не знам, дъщеря ми като мине 21 години (тук напълно съм съгласен с американците за възрастта, след която повечето хора могат да се ситат за пълнолетни.), мисля че ще е напълно пълнолетна, за да взема сама решения за себе си, но да не казвам голяма дума. Може да ме перне склерозата и да почна да правя глупости.

Слава Богу Гали и Светли не са ми губили времето, което трябва да посвещавам на дъщеря си, но все си мисля, че не й отделям достатъчно време, заради работата най-вече.

А за баща ти - ако живееш сама ще е по-лесно, ако си при него, доста по-трудно, но трябва да му покажеш недвусмислено, че си възрастен човек и той няма думата, освен като "съвещателен глас".

Христина каза...

Е аз имам и майка, която няма да оставя самичка :) В общи линии заради нея не съм се изнесла още. Проблема е че според него нямам право на глас, поради негово си рабиране.. Т.е жените нямат право на глас.

Факт че Галя изигра роля в разбиранията ми за мъжете, но и самите те се постараха достатъчно.
Божо винаги бъди до дъщеря ти на 100% тя има нужда от това!

Алекс каза...

Честито! Спечелихте си чисто Нова година! Тази е модел 2009! Гаранцията е 12 месеца! Карайте си я със здраве! И това не е всичко.Току що преведохме на вашата банкова сметка 365 дни с късмет, здраве и щастие! Използвайте ги с любов и оптимистично настроение!