неделя, 3 януари 2010 г.

Страх по Нова Година !


По спомен часът е около полунощ на първи януари. Аз и Бижи (милата ми колица) успешно сме стартитали прехода Княжево-> кв. Левски, след наистина доста сериозното посрещане на новата година. Само ще кажа, че определено не мога да отказвам, защото пих около 3 вида червено вино + бяло вино с ябълки и без и едно шампанско заради традициите. Ако можех да казвам "Не", нямаше да се озова на площада насред някакво почти непознато за мен хоро.
Нека не се отклонявам от основната тема. Пътувам си с лек главобол за компания и съм в центъра готова за десен завой на кръстовището на Ботев и Сливница. Тихо е! Внезапно някой потропа на врата от другата страна на колата. Повярвайте ми само дето не припаднах от страх. Виждайки една фигура на мъж с дълга коса и къса пола. Толкова бързо натиснах газта, че не му дадох шанс дори да си отвори устата. Опомних се чак на моста Чавдар! Главоболието вече беше изчезнало!

Сега напълно не на място ще кажа -
Честита Нова Година! Най-много здраве за всичко друго знам че ще намерим сили!

4 коментара:

fen каза...

Честита 2010-та. Нека ти донесе здраве и много поводи за усмивки.

Анонимен каза...

Честита и от мен и нека по-рядко шофираш в нетрезво състояние!

Христина каза...

Не е нетрезво просто бях уморена от посрещането. А аз пиша за 1 ви срещу 2 ри! Моля моля , нетрезва никога ! Нямам случай до сега да се кача нетрезва в колата.

Божо каза...

ЧНГ и всичко най-добро!
+ без проблеми по пътищата!

(А сега си погледни текста и ще разбереш пожеланието на анонимня :)

Както е написано изглежда, че тъкмо си ударила няколко вида вино и си се качила в колата ;)