сряда, 24 февруари 2010 г.

Предразсъдъци

Днес ще ви запозная с модерният "български мъж". Единят ще го нарека Гошо. Той е на скромните 26 години и работи в големият град. На село Гошо е най- желаният ерген. Има къща, има ниви, има животни и мирише отдалече на работа. До тук нищо лошо. Гошо може единствено да говори за "Кецане", защото просто не вижда нищо друго смислено в живота си.
Харесва 16 годишни да отбележим слаби селски пръчки.
Когато се срещнах с Гошо, той не ме отрази защото съм над 60 килограма. Нямаше какво да си говори с мен, защото аз четех книги а той вестници. Не се кецах за добър ден, а той започна да ми разказва цялата си автобиография, къде, кога и защо.
Сега обаче Гошо си има 100 килограмова приятелка, която го носи на ръце. Гошо си е същия ръб, но поне е разбрал че добротата и уважението нямат общо с килограмите.
От другата страна е Иван, които е на 36 годинки интелигентен, стегнат и приятен мъж. Иван за всичките си 36 години още не е разбрал, че една жена е много повече от парче месо.Един ден ми каза "Големият ти бюст не те прави жена!".
Иване, щом коментираш моя бюст значи си го забелязал. А това дали съм жена или не ти с твоте самотни 36 години едва ли вече правиш разлика кое е жена и кое не.
Градското и селското момче. Кажете ми кое е по-добро?

Кaренцето горе в дясно поредното позитивно послание.

13 коментара:

Longanlon каза...

бъркам ли, или показваш известна привързаност към селските момчета? :P

визирам и един предишен твой текст

Анонимен каза...

По-добре сама... Попадала съм и на двата типа,които описваш.

С първия няма какво да си говориш и накрая връзката завършва с това, че той е комплексиран от твоите успехи, знания... Защото повярвай ми в един момент (рано или късно) на него ще му писне да знаеш и
можеш повече от селския бек :)))

а колкото до втория и да има какво да си говорите - той вече си мисли, че е видял всичко и ти винаги ще си поредната, докато не си намери някоя да му се възхищава и да му слугува... ;/ Общо взето тия на тази възраст търсят слугиня, която да не възразява и да изпълнява всичко без "но" :)
Така бягай далече е моя съвет...
Убедих се, че един мъж дори да е образован пак може да е такъв селяндур... :Х :Х :Х

А това за дебелите не съм съгласна... Неговата е добра защото знае, че трябва да го задържи не с визия, а с характер и мило отношение... :))) Просто той си е намерил жена, която няма как да му се изплъзне, защото да си го кажем честно жените дето не сме 100 кг сме по-привлекателни -> по-трудни за задържане :)))

Мъжете не се делят на два типа. Има толкова много... Просто явно въртиш около тия типове... :/

Успех и не се отчайвай... :)))

П.П. Предразсъдъци :))))

MadWizard каза...

...комплекси

Анонимен каза...

Ааааа, жена над 60 кг, па било то и с голям бюст.... не, мерси. Па и под 30 годишна, 60 кг, ооооо не. Едва ли бюста би се виждал от паласки, сланини, и тем подобни. БЛЯК.

Анонимен каза...

-Скъпи, искам за рождения ми ден едно такова нещо, дето като натисна с крак и стрелката се вдига от 0 до 100 за три секунди. - казва съпругата.-След седмица на рождения ден на жена си мъжът поднася пакет и казва:- Заповядай, миличка, намерих ти каквото искаше. Ето ти кантарче да се мериш!

Bla каза...

Не е толкова до полова принадлежност, колкото до ген; просто сме зле на регионално ниво - важи и както за много мъже, така и за много жени.

PS Цицоманите да го духат; якият женски задник е истината.

Анонимен каза...

То от трън та на глог :)

Rien каза...

Надареният ми харесва повече , в унисон с вица:

- Тате, две ми харесват. Коя да взема - умната или красивата?
- Русата , сине, русата.

Анонимен каза...

Трябва да има и такива, да ни забавляват със съществуванието си. Е, верно, че напоследък ми се струва, че ще умра от смях. Буквално.

здраве каза...

Голяма привързаност наистина ;)

биопродукти каза...

Определено съм за селския левент! Хахаха... надявам се такива образи да няма в реалността :)

почивка малта каза...

Ех, пълно е с комплексари... Чудя си кое е по-зле тъп комплексар или умен комплексар? Образованието не прави човека, то е за кариерата. Така че не може да разчиташ, че някой ще е свестен, защото има няколко дипломи. Но едно е вярно от моите наблядения: какъвто бащата такъв и той/ каквато майката такава и тя и каквито приятелите такъв е и човека...

почивки в чужбина каза...

Тези мъже. Явно попадаш на неподходящите за теб или по скоро те попадат на теб , като са по настойчиви от другите и ти приемаш да си с него, но след време разбираш, че не е бил за теб. Комплексирани хора има и ще продължава да има. Все харесва и не харесва някоя част в тялото си или в самият характер. Лошото е когато тези неща започваш да си ги избиваш на своите приятели по даден начин.Хора всякакви и вярвам, че за всеки си има половина, като стига да не проспи може да срещне. Все пак съдбата направлява до момента, в който ние сами трябва да я вземем в ръце. Това изказване много ми харесва не помня точно на кого беше, но е напълно вярно.