неделя, 9 март 2008 г.

Професии само за мъже!

Много е трудно човек да наложи име в типично мъжки професии. Аз лично съм се насочила към програмирането за късмет или за беда. Но постоянно ми се налага да се боря да се доказвам, и не успявам да задържам позиции.Забелязвам , как добрите попадения не биват отчетени , но всяка грешка срива репутацията ми и аз почвам от нула. Мъжете просто не приемат силните и можещи жени . Аз вярвам , че не ги е страх а просто са предобедени към жените. Колеги а не трябва. Понякога сме много по- добри от вас, пола не прави човек по- голям или по - малък професионалист. Аз Ви уважама, който е по- добър от мен шапка свялям.

Разбира се не е само тази професия. Света е все още мъжки и трудно се разчупва стереотипа. Надявам се скоро в България да променим манталитета, първо на шуробаджанащината и след това на предобеденоста към жените или хората с различни физически и ментални проблеми.
Шанса е на страната на талантливите и умни хора , които не ги е страх и които са готови да дадат всичко от себе си за да постигнат целите си. (перефразирам един приятел,айде да не крада чужди мисли)

Развивайте се и гледайте единствено и само напред, където ви чакат успехите !

Няма коментари: