вторник, 18 март 2008 г.

Онова място!

Онова място, където си сам със себе си! Онова място където е спокойно и много красиво. Открих го, след страшно много време търсене. То е тук където съм, в службата , по улиците на София. Това място е навсякъде където искам , само ми трябва едно дълбоко вдишване и отварям очи. Света става по- хубав. Просто забравям всичко и започвам да се оглеждам , и да виждам само хубавите неща. Сама съм, няма и частичка от мислите ми преди минути ... онези мисли които ме заслепяваха много дълго време, и заради които загубих себе си. Пренареждам света , няма вече сив цвят нито изнервящ шум на мотори и клаксони. Има само небе ... красиво е.

Няма да съветвам никого. Нито ще пиша 1233 начина да открием мира в себе си. За онези които , ще ме питат "не не ходя с будист" и "не не съм предрусала", просто съм щастлива. Щастива съм , че ме има , че правя това което искам , че се забавлявам.
Дори вчера когато паднах в една локва (тук следва малко стил Пауло Куелю- мерси Станбе) си помислих "Колко време съм била точно в такава кална локва и как трябва да внимавам да не се озова отново в нея." Да кажем , че беше знак. Е сигурно си въобразявам но няма значение. Та просто се наслаждавам ан живота и на всичко което имам .... Така че ето го онова място вътре в мен :)

Няма коментари: