вторник, 20 май 2008 г.

Бизнес по Български!

Започвам с две фирми ,на които попадам при търсене на самолетни билети centransit.bg,Bohemia Ltd.
Въртя веднага телефона на първата много мили млади хора. Навъртам около 16 телефона за да уточня нещата и вече имам резервация. Хващам чантето рано на другата сутрин и се дигам до някъде си. Приветливи хора! Казвам аз за какво съм. И грешка, не сме се били разбрали. Кое не сме... как не сме...?!!! Питам за девойката с която проведох разговорите, обаче нея я нямало. Добре, но какво извинение е това. Ситуацията започва да става сериозна след като казват, че са готови да ми помогнат като ми организират 3 прекачвания до моята дестинация. Разбира се за които да си платя.
Никой за нищо не носи отговорност, мият си ръцете един с друг и най- виновният видиш ли го нямало. Т.е оставам без билет и без резервация...заради липсващият човек.
След това откривам втората фирма...Отивам там веднага поне дадоха билетите, разбира се не на цената за която говорихме по телефона,но все пак билети. Нещото което ме ядоса, е че ми взеха 45 лв за издаването на бланчица с която после на летището да си получа билетите. 45лв, за 4 клика. Попитах ги за 45 лв ще ме носят ли до летището, за каква точно услуга плащам..(няма отговор)

Ето това е бизнез по българки. Некоректно , безхаберно печелене на пари от нищото.
Съжалявам за първата фирма нямам доказателства и не мога да подам някаква конкретна жалба, но имам касова бележка от втората за 45 лв, за незнайно какво. Мисля че една в тази държава трябва да спрат да ни правят на глупаци!

7 коментара:

Апостол Апостолов каза...

"Евреин- миньор." Това уж бил най- краткият виц в света.

Мисля, че има още по- кратък, но много по- смешен: "Българин- бизнесмен."

pierrot каза...

Ако не ти е било на зор защо въобще си се хванала с тях? А и винаги първият въпрос трябва да започва с крайният резултат - колко ОБЩО ще ми струва Вашаша услуга? Именно заради премълчани допълнителни разходи питам така, и после винаги мога да се откажа от плащането.

Христина каза...

Зор беше! Т.е нямах голям избор...

pierrot прав си, обаче това не оправдава разхода за услугата. Аз просто не разбрах за какво ги взиамат 45 лв.

Анонимен каза...

Както и да го броиш, "Евреин- миньор." е по-кратко от "Българин- бизнесмен.". Впрочем, Апостоле, днеска видях как те хранеха особено лошо, във форума на някаква електронна медия :D


По темата: въпросът на pierrot e добър. Освен това, какъвто и да е бил зорът, от поста остава усещането за леко кьопав планинг. No offence :)

А

Христина каза...

Впрочем, не виждам какво ти влиза в работата , кого и къде хранят!


По темата, не всичко може да е организирано и да става по план.

Анонимен каза...

Не ми влиза в работата, дотолкова, доколкото не съм търсил преднамерено такова нещо. Просто се случи да попадна на въпросното място и беше забавно :) Чупи гипса :)

A

Анонимен каза...

Понеже аз работя в тази сфера искам малко да Ви обясня на всички как стят нещатата.Мойте извинения,но повечето клиени са заблудени и незнаят какво искат.Първо няма как да ти направят ресервация и да не могат да ти издадът билет.Всеки който работи в агенцията може да издаде билета без проблем.Може и въпросната жена да не е разбрала нещо,няма да се учудя.Второ-когато въпросната дама е говорила с втората агенция по телефона цената на билетите е била по-ниска,по простата причина, че местата в ниската класа и цена са били изчерпани, в това няма нищо странно.А въпросните 45лв,се плащат,защото всички билети вече са електронни,в случай че някоя авиокомпания не е преминала на елетронни билети,се налага издаване на хартиени,което струва 25ЕUR.За това може да се сърди само на неграмотната авиокомпания с която е пътувала.Така,че мили хора не си мислете,че винаги едната страна е права.Медалът винаги има две страни