петък, 4 април 2008 г.

Приятелство...секс!

Днес исках да пиша за приятелството, но гледам че тази седмица много се пише за секса. Седнах да се чудя, сега приятелство или секс. Нека са и двете. Специално към мъжете, бихте ли спали с приятелка с която споделяте всичко? Какъв е риска от това?
Аз знам за мен, аз съм го правила и загубих един много свестен човек ..... сглупих, поддадох се не толкова на желанието, а по скоро на факта, че в момента нямах приятел а този човек беше до мен доста дълго време и много ми помагаше. Сега си говорим, като някакви далечни познати.
Въпреки това нещата са индивидуални и никога не се знае какъв ще е резултата!

Риск губи, риск печели! А може точно сред приятелите си човек да открие своята половинка. Живота е пълен с изненади, може някой приятел да е една от тях!

4 коментара:

Unknown каза...

Мда, защо не и двете ? ;). Но пък тогава въпросът би бил - какво очакваш от това ? Сериозен ли си ? А той/тя сериозно ли се отнася ?

Проблемът е предимно с предразсъдъците, според мене. Предразсъдъците, които съществуват и в двамата. Защото после те се намесват в периода на "последиците".

Христина каза...

Да, въпроса е какво очакват двамата.Дали е просто случайност или нещата ще се развиват.. и дали и двамата искат да стане различно.

Роска ти не каза за или против? :)

Анонимен каза...

Един вид, Роска, питат те, ти са на мен като си ми приятел би ли си легнал с мен :P:))

Христина каза...

Е сега остави Роската да се сети. Не му помагай:))